חיפוש

כך תעצבו כרטיס ביקור מושלם לעסק שלכם

נדרשים לעצב לעצמכם או לבית העסק שבבעלותכם את כרטיסי הביקור? בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם את כל הטיפים הקטנים והגדולים אשר יסייעו גם לכם לעצב את כרטיס הביקור המושלם לבית העסק.

עיצוב כרטיסי ביקור הינה משימה לה נדרש כל אחד ואחת מאנשי העסקים. בעלי המקצועות החופשיים ובעלי העסקים שבינינו. משימה זו ניתנת ליישום במסגרת הליך הפקת כרטיסי ביקור לבית העסק באמצעות בתי דפוס העוסקים ומתמחים בנושא. כאשר הליך ההפקה כולל בתוכו גם את עיצוב הכרטיס. בעזרתם של מעצבים גרפיים הפועלים מטעם בית הדפוס או באמצעות סטודיו למיתוג.

מספר מילים הכרחיות על כרטיסי ביקור

כרטיס הביקור הוא למעשה אמצעי השיווק המסורתי והוותיק ביותר העומד לרשות אנשי עסקים. עבור בעלי מקצועות חופשיים ובעלי עסקים מכל סוג ובכל גודל. את כרטיסי הביקור נהוג להעניק לקהל הלקוחות והקולגות עימם אנו נפגשים במהלך יום העבודה. כרטיס זה מיועד לצרכי מסירת מידע כללי בכל הנוגע לזהותו ופועלו של בית העסק. לרבות, שם בית העסק, לוגו, כתובת בית העסק. כתובת המייל של בית העסק, מספר הטלפון של בית העסק, כתובת האתר של בית העסק וכדומה.

גודלו של כרטיס הביקור המסורתי הינו 5/9 ס”מ. אף על פי שקיימים כרטיסי ביקור בגדלים שונים, אנו ממליצים לכם להיצמד לגודל הכרטיס המסורתי. זאת מכיוון שגודל זה מותאם לכל סוגי התיקיות והארנקים בהם מקבלי הכרטיסים נוהגים לשמור על הכרטיס.

טיפים קטנים – גדולים לעיצוב כרטיס ביקור לעסק

בכל הנוגע לעיצובם של כרטיסי הביקור, אנו ממליצים לכם להתחיל את מלאכת עיצוב הכרטיס במספר שאלות מנחות. שאלות כמו מהו האופי של העסק? מהם השירותים המוצעים על ידי בית העסק? האם לבית העסק קיים לוגו או אלמנט עיצובי נלווה הממחיש את תחום עיסוקו ושירותיו? למי אתם עתידים למסור את כרטיסי הביקור שתעצבו? מהם הפרטים ההכרחיים החייבים להופיע על גבי כרטיסי הביקור?

שאלות מנחות אלו נועדו לספק לכם תשובות בכל הנוגע לסוג והיקף התכנים אשר חייבים להופיע על גבי הכרטיס. מיותר לציין שגודל הכרטיס מחייב אתכם לצמצם מילים ופרטים ולהימנע מהצבת “רשימת מכולת” על גבי הכרטיס. כמו כן, חשוב לייחד את עיצוב הכרטיס באמצעות צבע בולט או אלמנט עיצובי נלווה. כאלו המושכים את העין. את פרטי ההתקשרות חשוב להבליט בצורה הנראית לעין. לא להקטין את גודל הגופן (פונט) למינימום.

רוצים לדעת יותר על עיצוב כרטיס הביקור המושלם? אצלנו ב-ארמון רמה תוכלו למצוא מחלקת עיצוב גרפי. מחלקה העוסקת ומתמחה בליווי הליכי עיצובם של כרטיסי ביקור. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו פתרונות הפקה מתקדמים לצרכי הדפסת כרטיסי ביקור. באתר האינטרנט שלנו ממתינה לכם מערכת מקוונת המאפשרת לכם לעצב כרטיסי ביקור במהירות ובקלות. אתם יכולים לשלוח את קצבי העיצוב ישירות למכונות הדפוס המתקדמות שלנו.

× 03-6833988
דילוג לתוכן