חיפוש

על החברה

בית דפוס בחולון - ארמון רמה

מקצועיות, איכות, עמידה בלוחות הזמנים, מחירים הוגנים ואחריות הם אבני הדרך בהתנהלות המקצועית שלנו. כל לקוח זוכה לא רק לקבל מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם יחס אישי ושירות מכל הלב.

בית דפוס בחולון – דפוס ארמון רמה נוסד ב-1996 ומתמחה בכל סוגי העבודות בתחום הדפוס. ארמון רמה הינו עסק ותיק ודינמי אשר בזמן קצר הפך למוביל בתחום דפוס האופסט ודפוס דיגיטלי. הבעלים ומנכ”ל החברה ארמון אסולין, הפך את חברת ארמון רמה (1996) בע”מ לחברה אשר נותנת מענה לכלל האפשרויות בתחום ללא התפשרות על איכות המוצר והשירות. כיום מציעה חברת ארמון רמה שירותי הדפסה וגימורים מיוחדים ומתקדמים לכל סוגי העבודות.

חברת דפוס ארמון רמה דוגלת במתן שירות אישי ללקוח תוך ליווי הלקוח לכל תהליכי העבודה. כבר משלב עיצוב הגרפי ועד לגימורים הקטנים שנותנים את ההבדל. הידע וההבנה של החברה בשיטות ובתהליכים של ההדפסה והגימורים לפי בקשת הלקוח, יוצרת רמת מומחיות חסרת תקדים בתחום הדפוס הן באופסט והן בדיגטלי.

השירותים שלנו:

דפוס דיגיטלי

מחלקת הדפוס הדיגיטלי של ארמון רמה תדפיס עבורכם כל מוצר באיכות הגבוהה ביותר, שתבטיח עמידות לאורך זמן. אריזות, כרטיסי ביקור, לוחות שנה, מוצרי קד"מ, ספרים וספרי מחזור, ברכות שנה טובה, עיתונים, תפריטים, חוברות, צילומים בצבע ובשחור לבן ועוד. ברשותנו מדפסות מתקדמות ומשוכללות מתוצרת החברות המובילות בתחום. טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו לספק לכם את המוצר המבוקש. כך שייראה בדיוק כמו שרציתם.

דפוס אופסט

שיטת הדפוס המתקדמת מאפשרת לצוות המקצועי שלנו להדפיס עבורכם מוצרי דפוס איכותיים במיוחד. פולדרים וקטלוגים, ניירת משרדית, פנקסי קבלות, מעטפות, ניירות מכתבים. או כל מוצר אחר שיעזור למיתוג המושלם של העסק שלכם.

פורמט רחב

במחלקת פורמט רחב נשמח להדפיס עבורכם את כל מוצרי הדפוס שתוכלו לתלות בראש חוצות. מוצרי דפוס המיודעים לפרסם את העסק שלכם בגדול. תרתי משמע: פוסטרים, מדבקות ויניל, רול אפים, שמשוניות, שלטי חוצות, סטנדים, קאפות ועוד.

מחלקת גימורים

מחלקת הגימורים שלנו שמחה להציע לכם מגוון מוצרים ושירותים שבאמצעותם תקבלו את המוצר שלכם בגימור המושלם. כריכות קשות, ספירלות, שירותי למינציה וקפסולציה, סקודיקס, פוייל זהב / כסף ועוד.

כל עבודת דפוס שרק תרצו

אנחנו בארמון רמה מפעילים מחלקת עבודות מיוחדות. על מנת להדפיס עבורכם כל מוצר בעיצוב ייחודי ולא סטנדרטי. קטלוגים, ספרים, אריזות, חבקים, מדבקות נייר / PVC, מגנטים, שטנצים ועוד. את כל אלה נעצב בהתאם למיתוג הכללי שלכם. במחלקה זו תוכלו ליהנות גם משירותי עיצוב גרפי מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. אז אם אתם מעוניינים במוצרי דפוס שייקחו אתכם רחוק – פנו עוד היום אל הצוות המקצועי של ארמון רמה.

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולהזמנות צרו קשר בטלפון 683398 - 03 או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בית דפוס בחולון - שירות מהיר ואיכותי

עם ארמון רמה החלומות שלך קמים לתחיה

בדפוס ארמון רמה מבינים את צרכיו של הלקוח ויודעים כי זמן האספקה הינו דבר חשוב ביותר מבחינת הלקוח. לכן, אנו מתאימים עצמנו לבקשת הלקוח. 

דפוס ארמון רמה זכתה במוניטין בזכות שירות חסר תקדים בתחום ההדפסות. זאת הודות לניסיון רב והחופש הבלתי מוגבל שחברתנו מעניקה לקהל הלקוחות.

אנו גאים בשירות ובערך העסקי שהפתרונות שלנו מעניקים ללקוחותינו.
אנו שואפים לשמר ואף לשפר את רמת השירות ללקוחותינו, באמצעות העמקה מתמדת של הידע. כל בעיית איכות הנוגעת ללקוחות שלנו היא בעלת חשיבות עליונה.
אנו מיישמים את כל היבטי האיכות בכל רמות המפעל וכל איש צוות נוטל אחריות מלאה בהבטחת האיכות.

אתר האינטרנט של בית דפוס ארמון רמה, מהווה סניף אינטרנטי נוסף של בית הדפוס הוותיק והמקצועי שלנו בחולון.
באתר תוכלו להזמין בנוחות ובמהירות את כל צרכי הדפוס לעסק. החל מ: הדפסת ספרים, הדפסת כרטיסי ביקור, דרך פנקסי חשבוניות או קבלות, הדפסת מדבקות וכל שאר צרכי הפרסום והדפוס של העסק.

כמובן שנשמח מאד לארח אתכם גם בסניף ה”אמיתי” שלנו. נשמח לעצב יחד איתכם את כל מה שתצטרכו. אך אם אתם לא יכולים להגיע אל בית הדפוס בחולון, או שאין לכם זמן לעשות זאת, הסניף ה”וירטואלי” שלנו עומד לרשותכם עשרים וארבע שעות. האתר שלנו מאפשר לכם להנות מהשירות ומהרמה המקצועית הגבוהה של בית דפוס ארמון רמה מכל פינה בארץ או בעולם.

אתר האינטרנט של בית דפוס ארמון רמה מאפשר לכם לעצב בקלות ולהזמין מוצרי דפוס בצורה נוחה ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
אנו שילוב מנצח של בית דפוס דיגיטלי ובית דפוס מסורתי.
מוצרי הדפוס, מסודרים על פי קטגוריות שונות כך שההתמצאות באתר היא פשוטה למדי. כמובן, שאם תצטרכו מידע נוסף, הצוות של בית דפוס רמה ישמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

נשמח לעזור,
דפוס ארמון רמה,
בית דפוס בחולון.

נגן וידאו
הצטרפו לשורת הלקוחות המרוצים שלנו
× 03-6833988
דילוג לתוכן