חיפוש

פתרונות תצוגה למשרדים וחנויות

תצוגה נכונה בבית עסק משפיעה באופן ישיר ומידי על המכירות שלכם וכתוצאה מכך על הרווחים שלכם. למה זה כל כך חשוב? אנשים לאו דווקא קונים את מה שהם צריכים. רוב האנשים לא יוצאים מהבית עם רשימת קניות. אלא מסתובבים בקניון ומחכים שמשהו נוצץ, מושך ומגרה יקפוץ ישירות אל העין. אז הם מוציאים את הארנק מבלי לחשוב יותר מדי. כך מובנת מיד חשיבותם של פתרונות תצוגה לחנויות שיהיו כמה שיותר יעילים ואפקטיביים. לעומת זאת, אם תצוגת המוצר אינה מושכת, אנשים פתאום מתחילים לחשוב לפני שהם מוציאים את הארנק. אז תהליך המכירה הופך לקשה הרבה יותר.

כל מוצר יכול להיות מוצג בדרכים שונות ומגוונות. ניקח לדוגמא אייפון, אם הקופסה תוצג במצב שכיבה או עמידה, לצג או לרוחב. אם הפלאפון יוצג מלמעלה או מלמטה. אם הזכוכית תהיה מוארת או לא מוארת. רמת המכירות תהיה שונה, בהתאם לפתרונות תצוגה שונים. גם קיוסק למשל, במידה ואינו מקפיד על תצוגה יפה ומושכת של המוצרים, תחול פגיעה במכירות. מעבר לזאת, תצוגה יפה ומוארת משדרת איכות. לכן אנשים יהיו מוכנים לשלם יותר עבור המוצרים שלכם אף מבלי להיות מודעים לכך.

חשיבות פתרונות תצוגה לחנויות

הדבר הראשון שלקוח רואה בהיכנסו לחנות או בית עסק זה עיצוב המקום. כאשר חלק מהעיצוב הוא סטנד התצוגה. פתרון תצוגה נכון, סידור הסחורה על הסטנד ותאורה מתאימה, יכולים לשנות את תפיסתו של הלקוח. כל פריט צריך להיות בולט כאילו הוא הדבר היחיד על הסטנד. התעניינות הלקוח בחפצים שונים מביאה אותו לרכוש עוד דברים. למרות שהוא לא בהכרח חשב עליהם קודם לכן.

פתרונות תצוגה נכונים – הגדלת מכירות

עיצוב של חנות מתנות למשל והעמדת רול אפ במקום נכון עם פריטים נכונים הם אמצעי מכירה מהטובים ביותר. הרבה לקוחות המגיעים לחנויות מתנות מתלבטים מה לרכוש. העמדת פריטים שהם הטרנד האחרון במקום שכל עין רואה מהווה פתרון תצוגה טוב ויעיל. גם בחנויות שמוכרות פריטים לילדים חשיבות העיצוב היא גדולה. העמדת סטנד תצוגה בכניסה לחנות עם פריטים שכל ילד מכיר מהמדיה, מביאה למכירה מוגברת. סטנד תצוגה גדול בכניסה לחנות עם צעצועים של דמויות אהובות מסדרות טלוויזיה, שחקני כדורגל מפורסמים יגביר את הלחץ של הילדים על ההורים לרכוש אותם.

בנוסף, אמנים המבקשים להציג את אמנותם בתערוכה. בין אם אלו אמני תכשיטים המציגים טבעות אירוסין, תיקים, ציורים או פסלים, מזמינים את סוג וגודל הסטנד לפי הצורך שלהם. אפשר להזמין סטנד תצוגה גם אצל נגר המתמחה בתחום או באחת החברות שיש בארץ.

דוגמאות למתקני תצוגה בחיי היום יום

בתחום ההלבשה תוכלו למצוא סטנדים בשילוב מתקני תלייה ומידוף. סטנדים מודולריים בהתאם לצרכים המשתנים בחנות. בתחום ההנעלה תוכלו למצוא סטנדים שבסיסם פס מחורץ. הם מאפשרים תצוגה ארבע כיוונית, ושילוב מדפים לתצוגה. במשרדים, חנויות, בנקים, תערוכות ועוד, תמצאו סטנדים לקטלוגים על בסיס מרובע. או בשילוב גלגלים לניוד קל, עם כיס מלפנים ומאחור.

המסקנה המתבקשת אם כן, היא כי לפתרונות תצוגה לחנויות יש חשיבות רבה באופן בו ייחשף המוצר. גם על המידה בה הוא יבלוט ויגרה את הלקוח לקחת אותו, למשש אותו ואף למדוד אותו.

מוגש מטעם דפוס ארמון רמה – בית דפוס תל אביב.

× 03-6833988
דילוג לתוכן