חיפוש

איך לעצב פלייר שיביא לכם לקוחות?

הצעת מכר אטרקטיבית, השקה קרבה ובאה, פרסומת למקום חדש שנפתח בשכונה, קופון להתנסות במוצר. פלייר הוא עלון פרסומי בעל אפקט שיווקי, שדרכו ניתן למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ולקדם את העסק.

פלייר ניתן לחלק בתיבות דואר או למסור במוקדי מכירה להעלאת מודעות למותג, בין אם בכנס או אירוע ייחודי או כמהלך שיווקי להעלאת החשיפה.
כדי שהוא ילכוד את העין, יעביר היטב את המסרים הנכונים ויניע לפעולה, פלייר צריך להיות מאופיין בצורה מקצועית המבוססת על חקר שוק, אסטרטגיה מכוונת מטרה, חשיבה יצירתית, קופירייטינג ועיצוב מותאם.

הכנת פלייר מעוצב שיעביר את המסר שאתם רוצים דורשת הכנה מקדימה כמו הכרות עם קהל היעד, הבנת היתרון התחרותי בענף או באזור המומחיות, בחירת המסרים ומיקוד במסר הקריטי ביותר וקומפוזיציה של המלל על גבי הפלייר.

לפניכם מספר דגשים לעיצוב אטרקטיבי של פלייר ולמה חשוב לשים לב בבחירת בית דפוס להדפסת פליירים איכותיים:

מה יכלול הפלייר?

ההחלטה החשובה ביותר שיש לקבל היא במה להתמקד בפלייר כשיש הרבה מאוד מסרים שאולי תרצו להעביר, אבל יש לבחור את העיקריים והחשובים ביותר ולתמצת את המידע ככל שניתן.
אפילו אם מדובר בפלייר דו צדדי יש להמעיט במידע כי אנשים לרוב לא יקראו כל כך הרבה ולהתרכז במידע הנבחר החיוני ביותר.
לאחר מכן, יש לסדר את המידע בהיררכיה ולפי זה גם להחליט: איזה מלל יודגש או יהיה בעל פונט גדול או עבה או בולט יותר. לרוב הכותרת תהיה מודגשת וכן הקריאה לפעולה.

נפלאות הפונט והטיפוגרפיה

מומלץ לבחור גופן בולט אבל קריא, לא מסולסל או מעוטר יתר על המידה, כך שגם מרחוק יהיה קל לקרוא את המידע. ניתן לבחור שני גופנים כדי להבליט באמצעות גופן אחד מידע מסוים שיודגש על הרקע של הפונט השני.
חשוב להתייחס לפריסה של המלל על גבי הפלייר על מנת להימנע מגודש ועומס ולאפשר זרימה טובה של עיבוד המידע.
החליטו על גודל הפלייר וקחו בחשבון בהקשר הזה מידה שתאפשר הכנסת הפלייר לתיבת הדואר או לאחיזה נוחה של מי שמקבל את הפלייר ובהתאם למידה תוכלו גם להגדיר את הגרפיקה. אפשר לחשוב גם על אפקטים צורניים ייחודיים למשיכת תשומת הלב.

שפה שמוכרת ותמונה בעלת נוכחות

חשבו על הדרך בה תסגננו את המידע כך שיניע לפעולה או יעביר את המסר בדרך האפקטיבית ביותר. לעיתים בצורה אינפורמטיבית ולעיתים בצורה חווייתית, תלוי באסטרטגיה, במוצר ובשירות. חשבו במה להתמקד – במחיר שמוכר, באווירה הייחודית, בקרבה למקום המגורים וכדומה.
בחרו תמונות שילוו את הפלייר ויפיחו בו חיים שמתארות את המקום או משדרות את סגנון החיים הנקשר לאותו מוצר או שירות ושימו לב שהיא אכן ברזולוציה גבוהה, כדי שתעבור היטב בתהליך ההדפסה. אפשר להשתמש גם באייקונים או באלמנטים וויזואליים כתחליף או בנוסף לתמונה.

בחירת הגוונים עושה הבדל גדול

בחרו פלטת גוונים שתשלוט בפלייר ושתתכתב עם הוויזואליזציה המוכרת של המותג לפי צבעי המותג כמו נגזרת הגוונים מהלוגו.
תוכלו לבחור רקע בולט שידבר לקהל היעד הייעודי או יתאים לעולם התוכן והפעילות של המותג ויבלוט גם כמו אדום עז או לבן סולידי, תלוי בהקשר, בקהל הלקוחות, בפעילות ובכל מקרה, לרוב כדאי שיישמר קונטרסט בין צבע הפונטים לרקע של הפלייר על מנת שהמלל יודגש על גבי הרקע.

הדפסה איכותית לפלייר מרשים

ניתן לשדרג את העלון עם קוד הנחה, קופון או הטבה כלשהי ובכל מקרה, כדי לשמור על העיצוב ועל מקצועיות יש לפנות לבית דפוס העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובלוחות זמנים להפקת הפלייר במהירות וביעילות ובהשגת תוצר מוגמר מרשים במיוחד, בכמות שתספיק לכם לחלוקה או לשימוש לאורך זמן.