Search

המדריך השלם לבחירת סוגי דפוס

בחירת סוגי דפוס – כיצד פועלים בתי הדפוס? איך הרעיונות שלכם מועברים ממסך המחשב לחומר הפרסומי? על כל השיטות שבהן משתמשים בתי הדפוס, בכתבה הבאה:

אופסט – שיטת הדפסה מתקדמת המתאימה במיוחד להדפסה בכמויות גדולות יחסית (מעל 300 גליונות). השיטה מבוססת על טבילת הלוחות בצבעים המתאימים. כאשר תבנית “ליטוגרפיה” מקנה לצבע את המיקום המדוייק שבו אמור להיות כל גוון.

הדפסה דיגיטלית – הדפסה דיגיטלית מתאימה לעבודות קטנות עד בינוניות. היתרון המרכזי של השיטה היא בפשטותה. אין צורך להכין לוחות גלופות וכודומה. הכל נעשה באופן אוטומטי. באופן שמזכיר מאוד את פעילותה של המדפסת הביתית. החיסרון הוא ב”בזבזנות הצבע” של המדפסות הדיגיטליות. אולם, בעבודות קטנות ההפרש לא משמעותי והחיסכון בזמן הופך את ההדפסה למשתלמת. “קו פרשת המים” עומד על 300 גליונות. בנקודה זו, נעשה משתלם יותר להדפיס באמצעות אופסט.

דפוס משי – שיטה מתקדמת להדפסה על חומרים קשיחים ו/או כאלו שאינם מתאימים למכונות דפוס קונבנציונאליות. כך, ניתן להדפיס על בד, קאפה, זכוכית וכמעט כל חומר אחר. הצבע מוזרם אל החומר שעליו רוצים להדפיס דרך מעטה צפוף של חוטי משי דקים.

הדפסה טיפוגרפית – זוהי שיטת הדפוס הוותיקה ביותר ויסודותיה הומצאו על ידי גוטנברג כבר במאה החמש עשרה. הרעיון הוא פשוט למדיי – יצירת תבליט (ליטוגרפיה) טבילתו בצבע ו”החתמת” גליון הנייר (בדומה לפעולתה של חותמת משרדית פשוטה)

הדפסת מידע משתנה – הדפסת מידע משתנה מתאימה במקרים בהם אנו רוצים להכין עבור כל נמען עותק אישי הכולל את הפרטים האישים שלו בשילוב של גרפיקה קבועה. כך ניתן להוסיף למכתב בעל פורמט קבוע את שמו של מקבל המכתב (מתוך גליון אקסל או כל בסיס נתונים אחר).

דפוס סובלימציה – העברת צבע ע”י חום. משמש בעיקר לצביעת יריעות פלסטיק, גרטיסי אשראי וכדומה.

בחירת סוגי דפוס לפי צורך וסוג המוצר

חשוב מאד לציין שבכל מקרה ומצב, התפקיד שלנו הוא להתאים את סוג הדפוס הנכון והיעיל ביותר בהתאם לדרישת הלקוח. אנו לוקחים את כל המרכיבים בחשבון כולל את תקציב הלקוח. כך אנו מאפשרים לכם ליהנות מהמוצר הטוב ביותר בהתאם לצורך שלכם תוך התחשבות בתקציב שלכם.

× 03-6833988
דילוג לתוכן