Search

היתרון שבהדפסת חוברות וקטלוגים למכללות

הדספת חוברות וקטלוגים – בתוך כל הדיבורים על ׳מות הדפוס׳, אפשר למצוא תפיסות שגויות באשר למקומו של הדפוס בשיווק לקהל היעד. כולל הקהל של המוסדות להשכלה גבוהה. כאשר התקציבים מצומצמים, אולי יהיה קשה להצדיק את עלויות ההדפסה. עם זאת, עדיין יש חשיבות רבה להפצת חוברות או קטלוגים מודפסים במכללות.

חיזוי מותו הקרוב של הדפוס החל בשנות ה-90 של המאה הקודמת, תקופה שבה החלו עיתונים ומגזינים מודפסים לחוות ירידות. אחרי הכול, רובנו בוהים היום במסכים ולאו דווקא מדפדפים בדפי העיתון. אבל נראה שניתן לומר על מותו של הדפוס את מה שאמר על עצמו מארק טווין: ״הדיווחים על מותי היו מוגזמים מאוד״.

לפי המומחים, הדפסת חוברות וקטלוגים בתחום ההשכלה גבוהה, עדיין צריכים להיות חלק מתמהיל השיווק. כאשר היחס בין התכנים המודפסים לדיגיטליים צריך להיות מונחה על ידי יעדים וקהל יעד, כלומר:

  • מי הם?
  • מהיכן הם מקבלים מידע?
  • וכיצד לעודד אותם לנקוט בפעולה נוספת?

בנוסף, לפי אחד המחקרים שבחן קהלי יעד, גם בעידן הדיגיטלי הדפוס עדיין חי ונושם.

כן, צעירים בימינו קוראים חומרים מודפסים

הסימנים מלמדים שהדפוס לא מת והוא נצרך על ידי בני כל הגילאים, גם אלה שמתחת לגיל 30. לדוגמה, נתונים של מחקר שנערך בארה״ב בשנת 2019 מצא כי: בגילאי 36-18, 56% עדיין קוראים חומרים מודפסים, ובגילאי 54-40, 64% ומעלה.

הדספת חוברות וקטלוגים עדיין רלוונטית בעידן דיגיטלי?

שימוש בחומרים מודפסים (חוברות, קטלוגים, ברושורים) לצרכי השיווק של המכללה שלכם, יכול לשפר את טווח ההגעה שלכם ולהשיג הכרה גדולה יותר במותג של המכללה בשוק המוסדות להשכלה גבוהה.

לעשות רושם ראשוני טוב באמצעות הדספת חוברות וקטלוגים

קטלוג או ׳ידיעון לימודים׳ מודפס הוא משאב מצוין ליצירת רושם ראשוני טוב בקרב סטודנטים. בעיקר עבור אלו המחפשים היכן ילמדו בשנת הלימודים הקרובה. בגלל העיצוב הנוח, ניתן להציב את הידיעון באזורים עתירי תנועה במכללה ובמשרדים השונים. כאשר אנשים מבחינים בחוברת ומרימים אותה, הם נתקלים בשפע של מידע ברור וספציפי. מידע נרחב הנוגע ללימודים במכללה שלכם. לעתים קרובות המידע המודפס נגיש ונוח יותר לקריאה מאשר המידע הדיגיטלי.

המשמעות היא שסטודנטים פוטנציאליים יכולים לדפדף בחוברת ולקבל מבט מפורט על תוכניות הלימודים. זאת במקום לגלול ברחבי האתר האינטרנטי. הסטודנטים יכולים לשמור על חוברת הידיעון ולדפדף בה בכול עת. או להעביר אותה לסטודנט אחר ובכך לפרסם את המכללה מפה לאוזן.

לקבוע את סגנון המותג שלכם

הדפסת חוברות וקטלוגים היא דרך מצוינת לגיבוש המותג שלכם כי נדרשת התמקדות גם באסתטיקה שלהן. על ידי יצירת חוברת חלקה, חדה ותמציתית, שקל לקרוא, תוכלו להציג בפני הסטודנטים מראה מקצועי. כזה שמצביע על האיכויות והמומחיות של המכללה שלכם. בחוברת אפשר לכלול גם תמונות ושירותים מיוחדים (לדוגמה, לסטודנטים עם לקויות למידה או לסטודנטים מצטיינים), שמציעה המכללה שלכם.

כל אלה תורמים לסגנון המותג הכללי שלכם. האם זו מכללה מקצועית לחלוטין? האם היא מציעה תחומי לימוד המעניינים סטודנטים במאה ה-21? לפרטים כגון אלה ניתן להתייחס בחוברת מודפסת, שמצדה מסייעת לחיזוק המותג של המכללה.

שיווק חסכוני

מכיוון שהדפסת חוברות היא דרך חסכונית להפצת המסר של המכללה, ניתן להשתמש בה להפניות אפשריות ולהגדיל את טווח ההגעה לאנשים שאולי לא ראו את האתר הדיגיטלי שלכם. על ידי פרסומים מיוחדים בחוברת תוכלו לעודד את הסטודנטים לבוא להירשם דווקא לקורסים שאתם מציעים.

כאשר אתם כוללים בחוברת הפיזית תמונות מהקמפוס והצעות מיוחדות (למשל, קבלת תואר B.A עם תעודה מקצועית) – ולא מסתפקים רק בפרסומן הדיגיטלי. כך אתם מזמינים אנשים לבוא ולהצטרף למועדון האקסקלוסיבי שלכם, ומחזקים את רצונם להירשם למכללה שלכם.

המאמר נכתב באדיבות המכללה האקדמית גליל מערבי.

× 03-6833988
דילוג לתוכן