Search

הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים – מתנות חג הן הזדמנות נהדרת למעסיקים להפגין הערכה לעובדים. מתנות חג הן גם מחווה חשובה לתרבות עבודה משגשגת והרמונית. מתנות לעובדים משמשות כדרך לפינוק הצוות כמו גם להגברת המוטיבציה. למוצרים עם הדפסה אישית (כמו לוגו או ברכה לחג), יש ערך מוסף שלא יסולא בפז.

מתנה במיתוג מותאם אישית

מתנות ארגוניות ומוצרי קידום מכירות הם חומרים שיווקיים רבי עוצמה. אחת הסיבות לכך שהלוגו שלכם חייב להופיע על מוצרים היא שאנשים שומרים על מתנות או מוצרי קידום מכירות במשך תקופה ארוכה. כך גם כשמדובר במתנות חג. כמו למשל מארזים לט״ו בשבט מעוצבים להפליא בהדפסה אישית. בתוכם, ספל ממותג לשתייה חמה או קרה ותחתית עץ יפהפייה.

הדפסה על מוצרים ממותגים: מתנות ומוצרי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות עשויים לשמש גם כמתנות. כאות תודה לעובדים או לשותפים שלכם. מוצר קידום מכירות מעולה ואיכותי הוא דרך מצוינת להראות לעובדים או לשותפים שלכם את מידת ההערכה שלכם לתרומתם לחברה.

מוצר קידום מכירות שנבחר בתשומת לב, יכול גם לקדם תחושה של רצון טוב. מה שמשפיע באופן חיובי ומתרחב גם אל עבר שאר האנשים בחברה. אחרי הכול, העובדים שלכם הם התומכים הגדולים ביותר שלכם. כך שכשהם משתמשים במוצר קידום מכירות יש לכך יתרון עצום עבורכם. לדוגמה, עובד הנושא אתו את המתנה שקיבל מכם – תיק נוח ואטרקטיבי, ממותג בהדפסה אישית.

אפקט הדפסת הלוגו על מתנה פיזית

כאשר אתם מדפיסים את הלוגו שלכם על אובייקט פיזי, אתם מגיעים לאנשים ברמה אחרת מאשר כשהם רואים אותו באינטרנט. ואין פרסומת פסיבית טובה יותר לעסק שלכם מאשר מישהו שהולך ברחוב כשהוא לובש חולצה עם הלוגו שלכם עליה, במיוחד אם היא נראית פנטסטי!

עדיין לא השתכנעתם? הנה כמה יתרונות נוספים של מוצרים ממותגים בהדפסה אישית:

מודעות למותג

כנראה שהיתרון הגדול ביותר שמציעה לכם ההשקעה במוצרים ממותגים אישית הוא ההשפעה שלהם על הגדלת המודעות למותג. מוצרים אלה הם גם דרך מצוינת ליצור היכרות עם העסק שלכם.

יש מספר דרכים שבהן תוכלו להשתמש במתנות או במוצרי קידום מכירות כדי לחזק את הנרטיב של המותג שלכם. לדוגמה, אם אתם משיקים אפליקציית ענן חדשה, למה לא לבחור במטריה כמתנה ממותגת או כמוצר הקידום שלכם? זו דרך יצירתית ובלתי נשכחת ליצירת מודעות למותג.

מחזור חיים ארוך באמצעות הדפסה על מוצרים

נסו לבחור במתנה שימושית או חינוכית לקהל היעד שלכם. למה זה חשוב? כי 97% ממקבלי המתנה שומרים עליה. מתנות ארגוניות ומוצרי קידום מכירות, עשויים לעשות רושם מתמשך, כי הם מועברים לעתים קרובות לאחרים. למעשה, מוצרי קידום מכירות יכולים להיות דרך מצוינת להרחבת טווח ההגעה של המותג שלכם.

למשל, סביר להניח שלא פעם השתמשתם בעט ממותג או ב-USB ממותג, שקיבלתם מתישהו ממישהו אחר. אורך החיים של מתנות ממותגות עשוי בסופו של דבר להעניק לכם הכרה רחבה מאוד.

הדפסה אישית

המגוון של מתנות ומוצרי קידום מכירות שזמין היום באינטרנט הוא עצום. זה מאפשר לעסק שלכם לחשוב בצורה יצירתית ולבחור במוצרים המתאימים ביותר למסר שאתם רוצים להעביר.

האפשרויות של מוצרים אלה נעים בין אביזרי משרד מדליקים לבין בגדים ואלקטרוניקה. עושר המוצרים הזמינים בשוק המקוון הופך גם את המתנות ואת מוצרי קידום המכירות לאפשרות שיכולה להתאים כמעט לכול תקציב.

לבסוף, שימוש יעיל במתנות ובמוצרי קידום מכירות כדי ליישר קו עם המותג שלכם, יכול להתברר כהשקעה מועילה מאוד לעסק. אל תשכחו לוודא שאתם בוחרים בפריט איכותי שיוכל לספק פונקציה שימושית לאלה שיקבלו אותו.

× 03-6833988
דילוג לתוכן