Search

כרטיסי ביקור לעסקים

עיצוב כרטיס ביקור לעסקים (טיפים ועצות)

כרטיס ביקור לעסקים הוא במקרים רבים חלון הראווה הראשון של העסק – עבור הלקוח. כאשר נפגשים עם לקוח פוטנציאלי, כרטיס הביקור הוא גם דרך להזכיר לו אודות העסק וגם חלק מהרושם הראשוני הכללי שהוא ייקח עמו מהפגישה.

מסיבות אלו חשוב מאוד לבחור עיצוב נכון ומתאים של כרטיס הביקור. עיצוב שיותיר רושם חיובי וישדר רצינות ואיכות. חשוב להתייחס לצבעוניות הרצויה של הכרטיס להתאים אותה לצבעי הלוגו של החברה. חשוב גם לשלב מלל כלשהו שייתן ערך נוסף, פרט לפרטי הקשר של האדם או החברה.

עיצוב כרטיסי ביקור לחברת הייטק

חברות הייטק ירצו לשדר חדשנות, תעוזה ואיכות. עיצוב כרטיסי ביקור לחברת הייטק צריך לכלול מאפיינים של טכנולוגיה. רצוי שהעיצוב יהיה קשור לסוג הטכנולוגיה שהחברה עובדת עמה או קשורה אליה.

עיצוב כרטיסי ביקור לעורכי דין

במקרה של עיצוב כרטיסי ביקור לעורכי דין, יהיה כדאי לשדר הצלחה ואמינות. עורך דין נמדד לא פעם בעיקר על פי ההצלחות שלו. בהתאם לתחום המשפטי שבו עוסק עורך הדין, יהיה כדאי להתאים את התמונה שעל הכרטיס.

עיצוב כרטיסי ביקור לאומנים

כשמדובר באומנים, כרטיס הביקור הוא הזדמנות מצוינת לחשוף את הסגנון האישי והייחודי של האומן. במקרה כזה רצוי שהאומן יעצב בעצמו את הכרטיס, בייחוד אם מדובר באומנות גרפית או מצולמת מסוג כלשהו. במקרים של כותב או שחקן, לדוגמא, רצוי שהאומן יכניס ביטוי אישי לתוך הכרטיס – באמצעות המלל הנוסף.

כרטיס ביקור לעסקים מתחום הבידור

בתחום הבידור כדאי לשקול להשתמש בעיצוב מתוך הפקה מוצלחת של בעל הכרטיס. עיצוב כרטיסי ביקור לתחום הבידור מצריך הבנה ששימוש במאפיינים עיצוביים מתוך הפקה כלשהי (סרט, תכנית טלוויזיה או הצגה) – יכול לעשות שירות מצוין לבעל הכרטיס. הדבר נכון גם לתחום המוסיקה ובאופן כללי לכל תחומי הבידור השונים.

עיצוב כרטיסי ביקור לסוכני נדל”ן

סוכן נדל”ן, בדומה לעורך דין, ירצה לבחור דימויים הקשורים להצלחה ולאמינות. הוא ירצה כרטיס ביקור פלייר מעוצב שמשדר שהוא האיש המתאים לביצוע עסקת נדל”ן עבור הלקוח. בנוסף, גם במקרה זה מומלץ להכניס משפט או מוטו שמבטא את תפיסת העולם של סוכן הנדל”ן מבחינה מקצועית.

עיצוב כרטיסי ביקור לחברות בנייה

לחברות בנייה מומלץ לשקול להשתמש בתמונות של פרויקט דגל כלשהו שביצעו. העיצוב צריך להיות פשוט ולשדר ניסיון ומקצועיות. ישנן כמה דרכים ליצור רושם כזה. דרך אחת אפשרית היא, כאמור, צילום של פרויקט יפה שביצעה החברה. אופציה נוספת היא שימוש בצבעוניות פשוטה ושילוב סלוגן מקצועי שמבטא ערך מרכזי שהחברה מאמינה בו.

כרטיס ביקור לעסקים – סיכום

כרטיס ביקור הוא הרבה יותר מאוסף של פרטי קשר. הוא מספק הזדמנות לבעל העסק להכניס אמירה אישית. האמירה יכולה להתבצע באמצעות עיצוב מתאים ובאמצעות סלוגן כלשהו שייכנס לכרטיס הביקור. כאמור, חשוב לשמור על צבעוניות שתתאים ללוגו ולצבעי אתר האינטרנט, באם קיים.

× 03-6833988
דילוג לתוכן