Search

סוגי נייר להדפסה

המדריך השלם לסוגי הנייר המקובלים בענף הדפוס

סוגי נייר להדפסה הם המרכיב החשוב ביותר בתהליך הדפוס. לסוג הנייר שתבחרו תהיה השפעה מכרעת על איכותו של מוצר הדפוס שתקבלו בסופו של דבר. על מנת שתוכלו לבחור בסוג הנייר שתואם ביותר לשפה המיתוגית שלכם ולמסר שאתם מעוניינים להעביר צרפנו עבורכם את המדריך השלם לסוגי הנייר.

הסוגים השונים של הנייר:

ייר כרומו – נייר כרומו הוא נייר עבה ומבריק. הוא משמש לרוב להדפסתם של מגזינים, עלוני פרסום, קטלוגים ועוד. הנייר מגיע בשתי סוגים עיקריים – מבריק ומט. הבחירה ביניהם מתבססת בעיקר על פי טעמכם האישי.
ככלל, כל שהנייר עבה יותר, כך הוא יקר יותר וכמובן שהוא נראה ומרגיש גם יוקרתי יותר. נייר כרומו תוכלו להשיג ב גרמז` (ע”ע) של בין 90 ל 450 גרם. ניתן להשיג נייר כרומו מבריק או מט.
להדפסת כרטיסי ביקור ע”ג נייר כרומו איכותי: < לחצו כאן >

נייר נטול עץ – נייר נטול עץ משמש לרוב לניירות כתיבה, להדפסת מכתבים, ניירות חברה ועוד. זהו למעשה סוג הנייר הפשוט ביותר. אם כי בעובי מסויים הוא עשוי להתאים גם להזמנות ומוצרי דפוס יקרים יותר.

נייר ממוחזר – נייר ממוחזר מיוצר ע”י מחזור של נייר נטול עץ ועיבודו בשיטות מתקדמות. שיטות אלו מקנות לו מרקם מיוחד ויפה. סוג נייר זה הוא לרוב יקר משמעותית מניירות כרומו וניירות נטולי עץ. הוא מתאים להפקות דפוס יוקרתיות כמו כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים ועוד.

אנו מקווים מאד שעזרנו לכם לקבל מושג אודות האפשרות לבחור בין סוגי נייר להדפסה בהתאם לצרכים שלכם. אתם כמובן מוזמנים ליצור אתנו קשר במידה ואתם מעוניינים לשאול שאלות נוספות להתייעץ אתנו.

× 03-6833988
דילוג לתוכן