שירותי עיצוב גרפי והכנה לדפוס
כל עסק, ישן כחדש, זקוק לשירותי עיצוב גרפי על מנת לקדם את עצמו ולהציג את שירותיו בפני קהל הלקוחות שלו בצורה נאותה.
מהם למעשה שירותי עיצוב הגרפי? מדוע ההכללה שלמעלה נכונה כמעט לכל בית עסק בישראל?
אספקטים שימושיים של עיצוב בחיי היום יום ובעולם העסקים בראש ובראשונה:
עיצוב גרפי הוא תהליך יצירתי שעושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מצד אחד ובאמנות שימושית מן הצד השני.
עיצוב נוכח כמעט בכל מקום שבו אנו נמצאים ובכל אספקט של חיינו. כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, מעטפות, ניירות מכתבים, לוחות שנה ועוד.
גם בשידורי פרסומת בטלוויזיה ועמודי הפרסום במגזינים. בכל אחד ואחד מהם משתמש המעצב הגרפי בידע שלו בטיפוגרפיה, בהתאמת צבעים, בגרפיקה וברעיונותיו היצירתיים. עבור בעלי עסק, מודעות לעיצוב היא בעלת חשיבות מכרעת. שימוש נכון בעיצוב גרפי על מנת לתרגם את המסר העסקי והשיווקי שלכם בצורה ויזואלית יכול לספק יתרון יחסי גדול על פני המתחרים.
מעצב גרפי מיומן
מעצב גרפי מיומן ומנוסה יכול לעצב כלים עסקיים מגוונים. כדוגמת כרטיס ביקור שישדר מקצועיות, אמינות וחדשנות או אתר אינטרנט בעל מראה מרשים ומזמין.
בית עסק משקיע במראה ויזואלי אחיד שמתבטא בצורה נכונה בכל הפרסומים שלו. פליירים, פולדרים, כרטיסי ביקור, לוגו, פרסומות, שלטי חוצות וכולי. אותו בית עסק יוכל לגרום, עם הזמן, ללקוחות פוטנציאליים לזהות את מוצרי העסק ושירותיו על פי העיצוב הייחודי.
לשם כך נדרשים התמדה ותכנון. לכן מומלץ להיעזר בשירותי עיצוב מקצועיים. החל משלבי הקמת העסק הראשוניים. הכנת עיצוב להפקות דפוס מעצב גרפי מקצועי יידע להפנות אתכם לבית דפוס אמין ואיכותי שיוכל להוציא לפועל בצורה הטובה ביותר את סוגי הפרסום הוויזואלי שבחרתם. בין אם מדובר בפליירים, פוסטרים או כרטיסי ביקור.
לפני הגשת אמצעי פרסום ויזואלי לבית דפוס, אתם והמעצב הגרפי תידרשו לענות על השאלות הבאות:
- האם המסר השיווקי חד וברור מן הבחינה הטקסטואלית ומן הבחינה החזותית?
- האם קיים עומס חזותי רב מדי של צבע וצורה שמפריע לעין ומעמעם את חדות הפרסום?
- האם כל האלמנטים השונים, כגון טיפוגרפיה, צבע, גופנים וקומפוזיציה מתאימים למסר השיווקי שלכם?
- האם הפרסום הוא קריא וברור? האם העיצוב הגרפי מסייע לקריאה קלה או מקשה עליה?
עיצוב גרפי מקצועי
התשובות לשאלות אלו קשורות להבדל בין עיצוב איכותי ומקצועי לבין עיצוב חובבני שגורע מחדות המסר השיווקי.
עיצוב טוב מספק תחושה של איכות מוצר. יש לזכור כי במרבית המקרים, כאשר צרכנים פוטנציאלים בוחנים שירות או מוצר חדשים, האריזה או הפרסום, על כל האספקטים הויזואליים שלהם, מהווים את הרושם הראשוני היחיד שברשותם. ההחלטה שלהם כצרכנים תתבצע, אם כך, בעיקר על סמך הרושם שעושים עליהם האלמנטים השונים הקשורים לעיצוב גרפי.
על מנת להמחיש את החשיבות של עיצוב איכותי, העלו בדעתכם מוצר חדש איכותי במיוחד. מוצר שלא הושקעה עבודת עיצוב מקצועית ביצירת אריזתו. בעיצוב אריזת המוצר נעשה שימוש בצבעים לא מתאימים, בטיפוגרפיה שאינה מקלה על העין ובלוגו שאינו משדר מקצועיות ואמינות. סביר להניח שמוצר חדש מתחרה ואיכותי הרבה פחות, שלו אריזה מושקעת, יזכה להצלחה רבה יותר, למרות הבדלי איכות המוצר. לסיכום, עיצוב הוא בעל חשיבות מכרעת להצלחתו של כל בית עסק או מוצר.
ככל שמקדימים להשקיע בתהליך נכון של עיצוב גרפי כך משפרים את סיכויי ההצלחה. כך יוצרים אחידות ויזואלית שתאפשר ללקוחות לזהות את בית העסק ואת מוצריו.
מעצבים גרפיים מקצועיים יוכלו לסייע לכם בבחירה נכונה של בית דפוס איכותי. כזה שיוכל להוציא לפועל את עבודתם על הצד הטוב ביותר.