Search

עיצוב תמונות והתאמה שלהם לחלל

עיצוב תמונות על קנבס והתאמה שלהם לחלל

תמונות על קנבס – לכל אחד מיתנו יש טלפון חכם ואנחנו, כולנו, התמכרנו מזמן לתיעוד מתמשך של החיים שלנו. אבל מה שנראה מקסים לרגע בספריית התמונות של הטלפון שלנו, הרבה פעמים נשכח מהלב. שעה שאנחנו לא רואים את התמונה הזו במקום דומיננטי בבית שלנו. עיצוב תמונות הוא תהליך המאפשר לנו לקחת את התמונה שאנחנו אוהבים ולהעביר אותה למימד אחר. הדפסה של תמונה על קנבס עושה את העבודה. על ידי כך, אנחנו יכולים להפוך את התמונה לחלק אינטגרלי מהחיים שלנו. כמובן כאשר אנחנו מניחים אותה במקום בולט במרחב.

בין אם אתם מעוניינים לעצב מחדש את חלל העבודה שלכם ובין אם אתם מעוניינים להפוך את הסלון לכזה הנושא זיכרונות משותפים, מדובר על טכניקה מדהימה. כזו המאפשרת לכם לעצב את הקיר בהתאם לטעמכם האישי.

כמה כללים שיעזרו לכם לבחור נכון עבור עיצוב תמונות על קנבס

הדפסה של תמונות על קנבס זה נשמע פשוט. האמת היא כי על מנת שהתוצאה תהיה טובה ויפה, חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים לאורך התהליך. אספנו לכם כמה טיפים מהמומחים שלנו, אלו יעזרו לכם לא לשכוח שום דבר חשוב:

  1. שימו לב ובחרו תמונה באיכות טובה. לא כל תמונה תיראה טוב אחרי הדפסה. אמנם בטלפונים החכמים של רבים מאתנו יש מצלמות מתקדמות עם יכולות של מצלמה טובה. אבל, במידה ואתם בוחרים לשלוח תמונה דרך אפליקציה כזו או אחרת, אם אתם בוחרים בתמונה באיכות לא ממש טובה, התוצאה תתבטא בתמונה שתצא בהמשך. הפיקסלים יהפכו את התמונה לכזו שהפרטים בה לא ברורים. כך שבפועל, התוצאה לא תהיה זו שקיוויתם לה. לכן, הקפידו לבחור תמונות באיכות טובה. העבירו אותן בדיסק און קי או דרך אתרים המתמחים בהעברה של תמונות באיכות גבוהה.
  2. בחרו נכון את מידות הקנבס. לבחור נכון את מידות הקנבס זה קודם כל לבחור את הגודל הרצוי לפי החלל בו התמונה תוצג. בחדר עבודה קטן לא כדאי לשים תמונה גדולה מאוד. לעומת זאת בסלון, מאחורי הספה, אולי כדאי לחשוב על הצבה של מספר תמונות גדולות זו אחרי זו. אתם גם לא חייבים לבחור תמונה אחת או שתיים בלבד. ברחבי האינטרנט תמצאו אינספור רעיונות לעיצוב של קיר בעזרת תמונות, קחו השראה.
  3. התאימו את התמונה לגודל הקנבס: יש תמונות שצולמו לרוחב ויש כאלו שצולמו לאורך. זה כמעט מובן מאליו אולי. אבל אנחנו מדגישים זאת שוב, בחרו נכון את התמונה אותה תרצו לתלות.

אל תשכחו לבחור תמונה שתיהנו להביט בה שנים קדימה

אם אתם בוחרים לעצב את החדר בעזרת תמונה, בחרו תמונה אותה אתם אוהבים במיוחד. הרי אתם תסתכלו על התמונה הזו בכל יום מחדש, לפרק זמן לא קצר. כך שתמיד כדאי לבחור תמונה אהובה במיוחד.

עוד טיפ קטן מאתנו. נסו להתאים תמונה המתאימה בצבעים לפלטת הצבעים של שאר החדר. כך תיווצר תחושה של הרמוניה בין הפריטים השונים בחלל.

בחרו באנשי המקצוע המתאימים לביצוע הדפסת תמונות על קנבס

חלק משמעותי מהדפסה של תמונה על קנבס זה לבחור נכון את בית הדפוס המתאים לביצוע המשימה. אם אתם רוצים שהעבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לבחור בית דפוס עם מכונות צילום מתקדמות, אנשי צוות מעולים ומי שיתנו לכם את התוצאה הטובה ביותר בסופו של דבר.

× 03-6833988
דילוג לתוכן